skendräktig

Igårnatt var det stört omöjligt att sova. Kärringen ovanför hade tantparty eller nåt och förde ett herrans oväsen. Det lät som att de lekte hela havet stormar. Vi hade tur att taket höll med tanke på vikten på kärringar i dessa tider. Och sen när jag nästan lyckats ignorera oljudet så small det utanför. När man bor i såna här osäkra områden så får man väl räkna med ett par gängbråk i månaden med dödlig utgång men kan de inte då hålla sina pistoldueller under dagtid så att man kan få en god natts sömn? Ungdomar...

Nu ska jag på shoppingtur med min far och försöka tjata åt mig lite extra kosing till en hundvalp. Vi måste ju ha en vakthund som kan hålla alla tjuvar och banditer borta om nätterna. Helst en kamphund, men man kan ju inte få allt. Kanske får nöja oss med en skräckinjagande fluffpudel.

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

Hallå girl! Spana gärna in vårat band shadow of the room som precis släppt våran första låt! 2 till kommer upp inom kort tillsammans med en demo som går att köpa :)

> http://myspace.com/shadowoftheroom



/the singer :*

2009-08-20 @ 15:21:30
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0