vrid tillbaka klockan

Nu får du fan ta och bestämma dig. Jag orkar inte med det här längre. Att aldrig veta vad som kommer att hända när jag vaknar. Vem det är som tar befälet idag.  Du skadar så många. Jag skadar så många. Men det känns som att det inte spelar någon roll. Så länge du får som du vill är allt okej. Just nu är inte allt okej. Känslan av att vara odödlig byts ut mot självhat och äckelkänslor var och varannan minut. Jag älskar att leka med mitt liv. Tillfredsställelsen av att veta att man är sekunder från döden är det enda som får mig att verkligen leva. Jag känner inte lycka för någonting längre. Det du kallar lycka finns inte i min närhet nu. Jag kan inte uppfylla dina behov, och mina verkar så obetydliga och avlägsna när jag vet vad det kan ersättas med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0