varning för rullande säl

Kan någon ge mig ett liv.

Personligen föredrar jag att leva i en flumvärld. För vem fan kan ha kul om man ska vara seriös hela tiden. Jag har lagt min seriösa tid till personlighet nr 2. Så nr 1 är alltså vigd åt flum. Jag ska försöka förklara vid ett senare tillfälle.

Ikväll har jag och Herr Tuttis tittat på militärisk propagandafilm och ätit kladdkaka. Jag kan faktiskt baka, mormor... Den var helt okej men äckligt nog på franska. Filmen alltså.  Franska är så FULT. Men den fick mig att vilja bli soldat så då har den väl gjort sitt jobb, eller hur Tuttis?

Nej, bajs på allt vad kärlek, normalitet och fransmän är. Nu ska jag och Fru ha dejt på krogen!

Kommentarer
Postat av: herr tuttmassage

skitbra film ju, vaddå helt okej?! :P

Glöm inte bort att du ska laga kaka åt mig!

2008-09-20 @ 21:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0