åsa

För typ andra gången i världshistorien vet jag inte vad jag ska skriva... Idag har varit en fin dag. Lika mycket flum som vanligt. Men fan vad allt ska klumpa ihop sig. Helt dött och sen ska alla saker komma på en gång. Gud vill väl köra upp all skit i arslet på mig som vanligt.

ÅH. Det här går inte. Jag har verkligen ingenting att skriva om. JO. Det har varit en fin dag idag! Länge sen det var det. Såg en giraff också. Utanför fönstret. Lång hals hade den. Men ingen vinkel. Jag tycker bäst om den 7-gradiga vinkeln. Den är vanligast av de uddagradiga vinklarna. 2-gradiga är också rätt fin. Men inte lika vass i kanten liksom. 

Jag borde nog sova nu.


Kommentarer
Postat av: jennifer

kolla gärna in min blogg :)

2008-09-26 @ 12:38:52
URL: http://jennfs.blogg.se/
Postat av: Christel

Jag glömde tala om att jag fick körkort igår!

2008-09-27 @ 10:52:53
URL: http://gulliiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0