ursäkta mitt virrvarr men jag bygger om i huvudet

Det var 3 saker jag skulle komma ihåg att skriva här ikväll. Vi börjar med det viktigaste. 


(1) Min och Frus planer på att bila ner till Turkland
Alltså, vi två skulle ha helt sjukt kul även om vi skulle behöva städa toaletter dygnet runt på Donken, ta hand om nerskitna magsjuka snorungar eller "hjälpa" japanska turister att hitta i Gamla Stan. Därför kom vi på den utmärkta idén att köra bil tillbaka ner till Turkland. MEN min Fru kom med en fundering, hon undrade om det skulle ta längst tid att åka över Öresundsbron ner genom Danmark eller ta färjan till Finland och köra den vägen. Jag blev lite rädd där och förklarade för henne att om vi åkte färjan till Finland måste vi igenom RYSSLAND för att komma neråt. Då sa hon att det gick ju inte för sig för "vi skulle bara bli sprängda i luften av en atombomb" om vi åkte där! Där våran bil en gång befunnit sig skulle det då bara finnas en stor krater kvar. Vi skulle kika upp över kanten helt svarta med hår lika välfriserat som Einstein och med Fru hysteriskt nervöst skrattande. Jag röstar på Danmark.


                                          (2) Min Fru bor i en Hitlerbunker

Jag tycker lite synd om henne, för mycket dagsljus, det har hon ju inte. Och mobiltäckningen är verkligen usel under jord. Så om jag någonsin vill prata med henne när hon är hemma måste hon ha ork nog att ställa sig vid en av sina två skyttegluggar för att ha en liten ynka chans att göra sig hörd. Jag hoppas för hennes skull att hon köper ett ställe ovan jord nästa gång. Kanske med IsaIsaIsa...

                          (3) Ni vet Robin Hoods björnpolare, han har en HATT

Och just därför lämnar jag er med en liten fundering; Varför heter Lille John egentligen LILLE John...

Kommentarer
Postat av: Christel

Men en krater lät spännande! Man skulle kunna bygga en bunker I kratern....eller? Alltså, jag är så less just nu, lite less på att jag har börjat säga "alltså" så fort jag vill göra en poäng i något, men annars på att jag varenda jävla morgon måste gå upp, varför betalar ingen mig för att sova? Och btw, det är ju hur som helst ingen som bealar mig för att gå upp iaf... Mhm, där har vi något.



AlLtZå, JaG hAr HöRt AtT dEt HäR äR tYp NyA lUnArZtOrM, oOoOoHmYgOoD! VaRt Är AlLa SnYgGa SiNgElKiLlAr? NåGoN mEd CaM? HiHiHiIiI..... PuZz & KrAmIzAr, JaG äLsKaR aLlA! HiHiHiIiIi!!!!

2008-09-24 @ 10:21:15
URL: http://gulliiver.blogg.se/
Postat av: Christel

VaDå?!?!?! FjOrTiS? jAg? AzZå, JaG äR iIiInTe FjOrTiZ!

2008-09-24 @ 21:41:55
URL: http://gulliiver.blogg.se/
Postat av: Christel

Oh no! (Så står det btw på min telefon när min mamma ringer, när hon ringer tänker man alltid oh no, för jag vet inte när hon ringde för att säga något som bara var bra sist) Men inte den 7-gradiga vinkeln?!:O Alltså, den 8-gradiga med lite fasförskjutning i sidled hade funkat, det är bara kvadratiskt jämfört med roten ur 21 (som inte finns!!!). Inga problem, men den 7-gradiga vinkeln är giftigt svår! Men lugna puckar, jag kan lära dig innan måndag. Faktum är att jag kan lära dig här och nu, den 7-gradiga vinkeln är egentligen bara påhittad för att få folk (dig) nervös och göra massa misstag, det dom egentligen vill veta är om högerregeln gäller på huvudled, och OM du svarar att den gör det räddar du snabbt ditt egna skinn genom att snabbt tillägga et ".....NOT" med ett skratt! Så det kommer gå fint!

2008-09-24 @ 22:34:36
URL: http://gulliiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0