toffel eller tofflor, det är frågan

Min och Frus dejt var faktiskt väldigt intressant. Trots stor brist på människor fanns det en del roligt fulla och ack så blåsta pojkar. Med en skåning, en Agro och ett hårdkokt ägg kan man nog inte ha annat än kul. Haha nu kom jag ihåg en häststackare som hette Agro. Lite speciell var den... Aja, det hör inte hit. Herr Tuttmassage! Du heter från och med nu Arlanda. Så vänj dig vid det. Min Fru och jag har båda bytt namn till Therese, och jag är numera miljonär. Under konstiga former, men fortfarande, miljonär. (Fru, de ska betala.)

En sista grej bara, lita aldrig på en frisör med rakat huvud.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej :) Hoppas du får en bra helg.

2008-09-20 @ 13:42:39
URL: http://agirlwithoutaname.blogg.se/
Postat av: Christel

jälvklart ska de betala, jag och han hade ju en heldel gemensamma kontakter ;)

2008-09-21 @ 19:30:39
URL: http://gulliiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0