julen är kommen

Det var länge sedan jag skrev något nytt om Mr Pottsork. Anledningen är nog att vi inte har spenderat så mycket tid tillsammans de senaste veckorna. Han övergav ju som sagt planerna på att besöka mig och Fru på våran smekmånad... Det tog lite hårt faktiskt. Men denna morgon kommer han med detta; "Det känns som jul idag." Min första tanke var, vad fan har han rökt på? Sen frågade jag vad han hade gjort igår. Han svarade inte. Det visade sig att hans "känsla" hade ett mycket mer obrutalt motiv än vad jag anade (enligt honom), men jag tror ändå att han hade något fuffens för sig igår. Det skulle vara så typiskt en ryss.

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack. =) Skoj att du gillar dem.

2008-09-06 @ 18:33:04
URL: http://sandraiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0