är du knullmunter eller bara munter?

När jag ska ha svamp så har hela skogens sortiment antingen ruttnat eller torkat bort. Det är så jävla typiskt. Sprang runt där bland tallar och granar med en sjal virad runt skallen för att slippa myggen. Äkta svensk terrorist. Funderade på om jag skulle träna lite på mina soldatkunskaper också och kanske kasta mig ner i blåbärsriset för att spana efter fiender eller älgar. Men det kryllade av insekter så den funderingen försvann fort. Provade också att köra bil i förstora stövlar. Det var inihelvete svårt att veta vad jag inte tryckte ner och vad jag verkligen tryckte ner när jag bara halkade runt på pedalerna. Men vad gör man inte för lite spänning!

Nu ska jag och Arlanda på bio så god natt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Olof

Sv: Haha jag har så bra koll. Om min mobil och min dator kraschar samtidigt skulle jag inte veta hur jag skulle kommunicera med folk typ ;D

2008-09-22 @ 17:51:12
URL: http://denforsta.blogg.se/
Postat av: Marie

Svamp är mums och det finns massor av oruttna och icketorkade kvar i dom Småländska skogarna i alla fall... Just nu är det trattisar som är på mitt mode!

2008-09-23 @ 06:56:23
URL: http://leyaridgeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0