penisbjörn

Trots mina tankar på att lägga mig någorlunda tidigt igår då jag var idiottrött från i fredags tog min rastlöshet över och jag följde med Fru till jobbet på krogen. Inte överdrivet mycket folk men för många stupfulla människor. En närgången polack, som sa att jag visst förstod polska och fortsatte snacka, en skitrolig gaykille (också han full) som tyckte att jag var SÅ lik hans bästa tjejkompis och en vinglande pojke (ja, full) som blivit förälskad i mig. Han hade dock lite svårt att få fram det han ville ha sagt men efter några glas öl är väl allt svårt. Speciellt att gå rakt. Som tur var blev den jobbiga polacken utkastad då vakten uppmärksammat hur irriterande han var. När jag vid stängning väntade på Fru började jag prata med en kille som stått i baren då vi bett polacken att dra. Han hade blivit förbannad och lät då sin frustration gå ut över den stackars killen i baren istället. Fortfarande på polska. Jävla svårt det ska vara att inse att han faktiskt inte gjorde sig förstådd. Så killen var lite rädd för polacken och hans vän som väntade utanför, och tro mig, det var jag med. Han flinade åt mig när jag gick förbi men vakten stod bredvid honom OCH vi blev upphämtade av Frus vänner för att få skjuts till hennes bil (som det egentligen hade gått fortare att gå till). Efter det skulle vi cruisa runt på stan. Det var ett äventyr! Kan säga att Fru har lite svårt att skilja på rött och grönt vid trafikljus och att upptäcka alla sorters gropar, kanter och fartgupp innan det antingen är tvärstopp eller flygtur... Vi hämtade också upp Frus alkoholpåverkade vän på vägen. Han var helt borta. Kom hem halv fem imorse så det blev inte mycket sömn för mig inatt heller.


 

Vill bara klargöra att det inte var jag utan lilla kära Toarulle som skrev inlägget igår. Och ja, han är sådär i nyktert tillstånd också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt gratis smink!! samla poäng och få presentkort på KICKS! enkelt som fan och funkar på riktigt! :D



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=134479

2008-10-19 @ 18:25:44
Postat av: Christel

men flygturer är bra, eller? en tillräckligt stor grop med tillräckligt hög hastighet så borde vi kunna flyga till turkiet!

2008-10-19 @ 23:58:16
URL: http://gulliiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0