kukritning eller matte

Varför kan inte alla affärer tillverka just den jacka jag vill ha? Har nog aldrig varit i så många klädaffärer på samma dag någon gång. Jo kanske då jag förr i tiden var ung och dum och frivilligt följde med Fru på en shoppingrunda... Det var igår det. Idag regnar det! SÅ mysigt. Fattas bara lite åska så blir min dag perfekt. Älskar regn, för då kan jag vandra runt i gummistövlar utan att alla ska glo sönder mig. Världen är allt bra konstig. Hade en skitsjuk dröm inatt där jag med tre följeslagare sprang runt i ett kinesiskt varuhus och letade efter en toalett. Hittade en begravningsavdelning med snuskigt billiga och FULA gravprydnader (samt en gammal kremerad klasskamrat), åkte rutschkanna i  en rulltrappa full med tyska gamlingturister och så försökte jag läsa kinesiska kartor på svenska. Hittade en jävligt äcklig toalett på en rysk restaurang där jag sprang om en hora för att sno det första lediga båset. Golvet därinne var täckt av bajs och toan var vattenfylld ända upp till kanten. Men vad gör man inte när man måste. Efter att jag kommit ut från båset stod en av mina följeslagare där. Hon var halvt norsk/ryss. Hon såg helt apatisk ut och pekade på sina rosa byxor och började sjunga en jättesorglig sång om sina fattiga föräldrar. Jävligt tragiskt var det iaf. Sen vaknade jag med jobbigt svullna ögon OCH med en fundering om Herr Tuttis ännu hade stigit upp. Men det skulle ju vara lika troligt som att den heliga pälsbollen kunde flyga.

Kommentarer
Postat av: Léon

Fortfarande lika vulgär i mun. Men men, det är ju vissas sätt att uttrycka sig starkt och kraftigt för att fånga läsarnas uppmärksamhet, vilket du dock inte behöver, då du skriver med klass, bortsett ifrån vissa val av ord du gör.

2008-10-05 @ 15:18:44
Postat av: Sandra

Svar : Jag vet inte exakt hur mycket köket har kostat vi har ju tagit lite pö om pö med det blir ju ett X antal tusenlappar....uhhhh nu törs jag inte tänka på hur mycket det har kostat hahahahaha...Huvudsaken är det att man blir nöjd och det börjar jag att bli men vänta bara jag hittar nog på mer att fixa till.Jag vill tex. tapetsera om igen (det var mindre än 1 år sen)...Ha en bra kväll/ Sandra

2008-10-05 @ 18:00:14
URL: http://sajjas.blogg.se/
Postat av: Linda

SV: Dom kostar alldeles för mycket. I alla fall för mig. Dom ligger väl runt 10. 000 lappen skulle jag tro.

2008-10-05 @ 18:23:07
URL: http://utilize.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du ha gratis presentkort på H&M, Gina Tricot och JC. Bli medlem på Gratis Kläder, samla poäng och du får presentkort.

Bli medlem genom denna länk och du får 50 startpoäng! :)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=19316

2008-10-05 @ 21:44:25
Postat av: Maria

Hej! Tack så mycket : ) Designen är gjord av http://sweetdevil.blogg.se.

2008-10-06 @ 12:32:19
URL: http://belelia.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tack :)

Ja New york var verkligen en riktigt häftig stad, vi var där i 6 dagar/5 nätter. Ska absolut åka dit igen. Var helt otroligt roligt! :) Fast kanske väntar tills jag är 21 så man får prova på nattlivet också :)

2008-10-06 @ 18:12:34
URL: http://mumsrumpa.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag är 19 år, har varit i USA två gånger i år, Miami och nu NY. Äslkar verkligen USA :) Nu till New york så kostade flyget 5600:- och så bodde vi på vadnrarhem 5 nätter för 1800:- så det blev ju inte helt farligt dyrt :)

2008-10-06 @ 21:25:01
URL: http://mumsrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0