bara ord

Fan vad jag är rastlös och uttråkad. Kan inte skriva en bra text heller. Borde fixa lunch. Pratar med Herr Tuttis just nu. Och snart bär det av till jobbet. Har ingen lust alls. Skulle hellre träffa Actionkärringen. Eller Herr Tuttis. Eller Fru. Kära Fru. 

Saknar dig så mycket. Vill att allt ska vara som förut.
Vet inte ens vad jag ska säga till dig längre.
Allt blir bara så fel. Jag menade inte att göra någon illa.
Allra minst dig. Du är den som funnits där. Alltid funnits där.
Är så ledsen för allt.

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Tänkte först skriva något uppmuntrande, men ändrade mig. Det är inte alltid lätt att förstå vad andra är med om. Jag hoppas att du finner en väg tillbaks.

2008-11-18 @ 00:16:29
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0