mariekex är fan hög status

Oj vilken MATCH, det inte blev... Mr Pottsork har mycket att träna på, speciellt när det kommer till fjollsvängarna. Här lär man sig inte av sina misstag. Full fart och bromsa när? Jo efteråt. Fick sen reda på att han ALDRIG, trots mina och Röven Runars ständiga kommentarer om dessa herrar, har träffat Polluxarna öga mot öga. Trodde att man borde ha bättre koll på sina kompanjoner och landsbröder men nej, inte Mr Pottsork, som för övrigt också går under namnet Ryssen.

Och på tal om ingenting så börjar jag starkt tro att min dator hatar mig, men tydligen så går Ryssen bra!! Förrädare... Ååh ska ignorera maskinen ett tag så kanske den förstår hur mycket jag verkligen betyder. Ska istället möta upp med någon som jag tror uppskattar mig lite mer. Herr Tuttmassage! På återseende alla fotbollsnördar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0