damm, bajs eller bara terrorist?

Finns det nåt som heter bajsceller eller är det bara inbillning? När man fjärtar liksom... Kommer det inte lite bajsceller då? Neeej det gör det nog inte... De kan nog inte fylla ett rum iaf, som damm kan när man inte städat på länge. Speciellt i källarlägenheter där golvet får se ljuset kanske 4 ggr om året... Och då endast 1 sekund. Damm förresten är livsfarligt att få in under sängen. För den som inte vet så huserar Usama bin Ladin och Saddams ande under min säng. Där organiserar de sina arméer och har träningsläger var femte månad. Om det inte vore för Kapten Slusk och hans sibiriska kontakter så hade jag aldrig fått tillstånd att ens vistas i mitt rum, men nu sitter jag på denna hemliga bas och avlyssnar dödligt farlig information...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0