skeppet sjunker, mamma dör

Jag kommer ihåg en natt för länge sedan då jag och Pungo låg på en kulle i Båtparken och blickade upp mot himlen. Är rätt säker på att det var natt för himlen var så mörk. Vi ville i alla fall bort härifrån och vi var nästintill självmordsbenägna. Det kanske var därför vi kom på den puckade idén att anmäla oss som frivilliga till att åka upp i rymden bara för att se vad som skulle hända om man lyckades komma igenom ett svart hål levande. Det är ju bara det att det inte går. Du dör om du ens åker i närheten av ett svart hål. Du och dina atomer dras isär tills varenda millimeter av din kropp är puts väck. Och det verkar ju väldigt frestande att prova något sådant. Ett fint minne var det i alla fall och just då lät nog hela idén väldigt logisk...

Kommentarer
Postat av: agent 0A

har du legat med min hund på en kulle xd? ja visste väl att ni hade något fuffelns för er bortom min vetskap:( trodde du vr min vän!! och så går du bakom ryggen på mig såhär!

2008-07-31 @ 13:45:22
Postat av: CYKA

agent 0A: Kompanjon! Din hund och jag har lika bra relation som du och han. Och vi vet ju hur mycket han älskar dig ;)

2008-07-31 @ 18:24:40
URL: http://cyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0