motorhaveri

Jag har befunnit mig långt från Sveriges civilisation, utan dator och tv, ingen mataffär med normala öppettider och ett ständigt rännande med ölburkar. Färjor som inte tycker att tid spelar någon roll, kanske startar de inte ens. Vem fan har hört om en båtjävel som inte startat? Funkar det inte att bara dra i snöret? Jag är så less på de. Och alla kärringar. Mest kärringarna tror jag. Om man kör i 130 (på en 90-väg) och blir omkörd av en kärring är det väl ändå nåt som är fel. Och inte är det på mig.

Nej nog med gnäll. Nu har jag ett tåg att passa och en träff med Toarulle! Mer detaljer om min härliga båt- och bilresa blir det i helgen.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en trevlig kväll!:)

2008-07-11 @ 18:45:29
URL: http://joonnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0