mitt hjärnspacedrama

Röven Runar är FÖR glad FÖR tidigt på morgonen och måste ringa och väcka mig den sista sovmorgonen jag kommer att ha på två veckor. Efter det uppvaknandet har det bara varit kaos i mitt huvud.

 
REGN, kallt, pissnödig, bebissörjning, gubbe nummer 1 (med paraply) glor och ler lite FÖR misstänksamt, bankkö, konstig gubbe nummer 2 som pratar för mycket med mig, promenad med trafikkorsningsångest, bebissörjning, Herr Tuttmassage läser inte mitt sms?, min resväska kanske är för liten trots allt, OS-invigning, COLA-abstinens (Herr Tuttmassage), varför har de inte pengar till min telefon?, lediga parkeringsplatser existerar inte idag, varför glor gubbe nummer 3 på mina pengar?, MINA SMS ÄR BORTA-panik, kommer vi att krascha?-tankar, när fan ska jag hinna städa-nojja, bebissörjning, hoppas att mina blommor blir vattnade iaf en dag  OCH kommer alla mina skor att få plats??

SMEKMÅNAD 1 dag kvar.

Kommentarer
Postat av: melinda

ja det håller jag med dig om...!

2008-08-08 @ 22:37:12
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0