akta dig för herr blå

Idag, eller rättare sagt nu ikväll, befann sig jag och Tomten Larsson i en trädgård. I trädgården står det ett litet, för att citera en förbipasserande tant, "gulligt", hus. Huset är rött. Trädgården är BLÖT och lerig... Skulle ha tagit på mig stövlar men nej, det gjorde jag inte. Därför är mina förut så fina vita skor nästintill förstörda. Ingen bryr sig förutom jag? Iaf. För att komma till saken. Tomten Larsson ska ha spö. Mer spö än vad han redan fick i pokerspelet som han för övrigt suger riktigt ordentligt på. Och det där andra, vad var det för sorts "regler"?? Alltså jag förstår om du fick hitta på spelreglerna själv när du var en liten snorunge men inte fan kan du komma och bestämma de nu. Du hade tur att jag inte kom ihåg de helt korrekt själv. Annars hade du fått storstryk på det också... Trots det här så ser jag fram emot badmintonmatchen vi ska ha när jag är hemkommen från Turkland. Vi kör tills någon av oss stupar. Och du vet hur det kommer att sluta, min vän.

SMEKMÅNAD 4 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0