jag hittade inte din mun, förlåt

Jag har råkat ut för en visselkonspiration. Det hela började med att Herr Tuttmassage och jag befann oss i en mataffär. Han VET mycket väl hur irriterad jag kan bli för smågrejer. Den här gången valde han att vissla fram min irritation. Och då vi befann oss på en allmän plats visste han också att jag inte kunde slå honom för detta. Herrn passar på. Just när  jag har gett honom min värsta mördarblick och verkligen hotat med att slå honom hårt så blir han tyst. Jag lugnar mig. Sekunden efter börjar en gubbjävel framför oss att vissla! Han har klart och tydligt hört mina hot mot Herr Tuttmassage men inte fan bryr han sig om det... Nu påstår Herr Tuttmassage att gubbjäveln och han hade en visselkonspiration mot mig. Gubben och Herrn förtjänar därför en vecka inspärrade på valfritt mentalsjukhus med BÖG IN DA BOX-låten spelandes dygnet runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0