jucket

Äntligen helg och sovmorgon. Skönt att få sova länge då Actionkärringen annars går upp 05.30. Inte mycket har hänt idag. Herr Blå kom över på eftermiddagen för att agera sällskap och berätta om sina nattliga äventyr med polisen och diverse snorungar som borde ha mycket stryk. Vi halvtittade på Superhjältarna och klappade lite på Den Heliga Pälsbollen. Pingvin hörde av sig för en lekstund så vi bestämde oss för att möta upp honom i centrum för biljard. Men det visade sig att biljardhallen var översållad av raggarsluskar så vi fick promenera till en annan hall. Det blev många missar och även en del luftburna bollar men vi klarade oss dock utan värre skador.

Nu väntar jag bara på männen som skulle agera privatchaufförer åt Pingvin och hans bihang, sedan bär det av ut på streetrace!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej trevlig blogg du har här;)

Kika gärna in på min, Jag säljer ritade teckningar som jag gjort. Man kan även önska en kändis eller bild på sig själv så ritar jag den!

Gå in på kategorin SÄLJ!



tack på förhand



strandharen.blogg.se

[email protected]

2009-08-23 @ 14:23:01
URL: http://strandharen.blogg.se/
Postat av: Ur Ett Suddigt Perspektiv - Känslor bränner fastän de inte riktigt existerar

Hej :)

Jag tänkte berätta att jag håller på med bloggdesign till ett bra pris. Bara att trycka på Försäljning i menyn.

Du är varmt välkommen att titta förbi.



Ur Ett Suddigt Perspektiv - Känslor bränner fastän de inte riktigt existerar

http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0