katterna förbereder sig för strid

Herr Tuttmassage och jag har idag varit på lägenhetsvisning. Herrn gillade inte det han såg. Jag tyckte att det var ett mysigt ställe. Och jag sa att om jag köpte lägenheten, skulle han när han än ville få komma och bo hos mig. Så länge han hade en flaska cola med sig... Inte ens hyra skulle han behöva betala. Bara en flaska då och då. Och kanske diska också. Jag hatar att diska. Men all annan städning är rena himmelriket. Lovade att jag skulle tvätta hans kläder om han diskade. Han trodde inte att jag kunde tvätta. Det ska vi allt bli två om... Jag har aldrig misslyckats med mina tvättar!

Sen käkade vi donken och satte oss i Fylleparken light (en förortsdel till Fylleparken). Där spelades det fotboll. Men till och med min farmor skulle spöa de där killarna i fotboll. De sög verkligen. Hårt. OCH. En förbicyklande gubbe frågade om jag och Herr Tuttmassage var kära eftersom vi satt så nära varandra. Såklart vi är! Gulliga förståndshandikappade gubbar det finns i Fylleparken light.


Kommentarer
Postat av: Max

SV: Tackar så mycket smickrad

2008-09-05 @ 20:17:38
URL: http://lightroom.blogg.se/
Postat av: CYKA

Max: Det var så lite så..

2008-09-06 @ 11:51:16
URL: http://cyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0