jag älskar gäddor

Mina kunskaper om att köra bil tycker jag själv är rätt bra. Speciellt när det kommer till att backa. Konstigt nog är jag bättre på att åka bakåt än framåt... Om vi nu skulle fråga mina föräldrar eller någon annan som har åkt med i samma bil som mig skulle de nog säga att de inte vill ha mig som förare. Och då absolut inte i en stad där det finns andra bilister eller människor. Jag vet att jag har lite svårt att hålla mig lugn och sansad ibland men i en bil så är verkligen allt utanför ett störande moment. Jag tycker väldigt synd om den stackare till lärare som måste ha mig på uppkörningen. Och jag hoppas att man inte kan bli kuggad för att man är lite, ja, hetlevrad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0