kossan med det enorma gogoplexet

Psykolog sökes.

Jag har tänkt vidga mina vyer och jämte begravningsbyråplanerna starta ett psykiatriimperium, så därför behöver jag nu en psykolog. Gärna med stor erfarenhet av poriomani och/eller logomani.  Du ska vara flexibel och redo att jobba överallt i världen. Dina kunskaper i språk värderas högt och ett krav är att Du behärskar engelska och franska men gärna också ryska, kinesiska/japanska eller spanska. Utseendet spelar väldigt liten roll, men Du ska helst vara man. Runt 192 cm lång. Mörkt hår. Absolut perfekt kropp. Välvårdade händer och tight rumpa. Du pratar endast när Du blivit tilltalad eller då jag behöver bli rättad.

Jobbet kommer att innebära mycket stress och kanske också smärta, så ett starkt psyke är ett måste. Vill bara tillägga att de uppgifter Du kommer att ha hand om absolut inte får föras vidare eller avslöjas för utomstående och att jag tyvärr inte kan garantera Din säkerhet i alla situationer. Men det är sådant vi får ta när det kommer till den stunden.

Om Du känner att det här verkar vara något för Dig så tveka inte att höra av Dig till oss. Jag och Colamannen behöver just Dig!

Kommentarer
Postat av: GV

hahhaha visst gör han! tack för kommentaren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0