stackarn har pungvärk

Blogg är tråkigt när ingen ger respons på det jag skriver. Blir så jävla rastlös att jag inte kan sitta ner och skriva heller. Får bara städryck i tid och otid TROTS att jag inte går på medicin... Vilket egentligen är bra då städa är det mest avkopplande och underbaraste som finns. Älskar lukten av rent. Men jag hatar den rastlösa känslan som kommer med mina städryck. Tröttnar på precis allt så fort. Jag vill riva ner tapeterna och måla om, även fast väggarna redan är så otroligt perfekta. Vill radera denna helvetesblogg bara för att jag har tröttnat på designen. Kanske dags att ändra den men det tar sån tid... Och efter att ha haft orange hår så blir mitt nu bruna krull bara mer och mer TRÅK. Även fast det bara gått typ två dagar sen jag färgade det. SÅ RASTLÖS.

Nu blev det jävligt gnälligt där. Men jag har varit en gnällkärring idag, enligt Herr Tuttmassage (namnet Arlanda har jag också tröttnat på), så varför inte gnälla lite mer här. Har ju ingen stackare att ventilera mig hos ändå, förutom den heliga pälsbollen av Tanzania och han är inte mycket till sällskap just nu.

Sen ska jag introducera en ny människa här. Jag tyckte att han skulle hetta Pille-Pjär men det blev tydligen för mycket liten kuk-varning så jag fick ändra hans namn till det mindre glamorösa Colamannen. Iaf. Colamannen och jag har stora planer på att ta över den undre världen i främst Ryssland och USA. Jag som tänkt satsa på en verksamhet inom begravningsbranschen behöver ju någon som fixar ett regelbundet kundflöde åt mig. Colamannen, som hade planer på en karriär inom göra-sig-av-med-människor-branschen erbjöd då sina tjänster. Därför tänker vi nu slå våra påsar ihop och tjäna stålar. Helt lagligt såklart.

Gå och dö eller skriv en kommentar. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Léon

Alltid dessa otroligt vulgära uttryck, vad säger din mor om detta?

WWJD

2008-10-03 @ 22:10:24
Postat av: Christel

Hennes mor? Hoho, hennes mor är van, sedan länge!

2008-10-04 @ 02:17:14
URL: http://gulliiver.blogg.se/
Postat av: Christel

Eller, hur vet du att hennes mor ens vet?;)

2008-10-04 @ 02:18:21
URL: http://gulliiver.blogg.se/
Postat av: chai, arlanda, etc

du är skyldig mig en alvedonbrusare.....you bet.....

2008-10-05 @ 00:10:19
Postat av: CYKA

Léon: Det är det vulgära som gör texten kära du



Christel: Han kanske är ryss :O



Herr Tuttis: Hehe nej för du spenderar FRIVILLIGT tid med mig. Då gäller inte de reglerna... ;)

2008-10-05 @ 12:42:47
URL: http://cyka.blogg.se/
Postat av: Cecilia

"Blogg är tråkigt när ingen ger respons på det jag skriver" - Jag instämmer helt! Det är jättetrist när man ser att folk läser, men ingen kommenterar.

2008-10-11 @ 03:22:10
URL: http://heartsick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0