sexiga hängslen

Det jag vill börja med idag är att presentera en person som står mig nära, vi kan kalla det medbrottsling. Röven Runar. Röven Runar är en kvinna (kvinnor kan väl heta Runar?). Denna person är ungefär lika sjuk som jag och lika skyldig till de konstigaste sakerna som skrivs här.

Sedan måste jag berätta att jag idag såg en av mina nya potentiella grannar! Och jag kan ju genast säga att det inte var något att hänga i julgranen... Men jag kan iaf, enligt min mormor, skatta mig lycklig att huset ligger såpass nära gatan att jag kan kasta gatsten på förbipasserande bilar. Jag kom då med förslaget ÄGG istället men nejnej, gatstenar skulle det vara.

Mormor ÄR brutalare än mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0