vi har inte druckit, det var sängen som gick sönder

Kamel. Vem kan säga vad den har haft för liv? Kan jag sälja min fru för en kamel? Nej, minst 20 kameler. Men hur ska jag få hem de? Diskuterade faktiskt med min fru om att starta en kameluppfödning och vi kom fram till att det var lättast att frakta sperma och sedan avla på EN kamel hemma i Sverige. Då blir det ju iofs rätt mycket inavel... Om vi köper en kamel från ett land nära Sverige då? Så att man kan köra den hem med bil. En kamel från Norge, en från Danmark och en från Finland. Där har vi 4. Det borde ju räcka till en liten uppfödning. Sen kan man åka till Saudiarabien och köpa lite sperma därifrån också. Och när vi väl kommer hem och har landat på Arlanda stöter vi ihop med en bonde från Tyskland som precis ska sälja sina 10 kameler till vrakpris eftersom han har konverterat till buddhismen och ska panikflytta till Asien för att komma närmare sin mentor och hemliga älskare Arsil. Han tipsar också om en man i Afghanistan som har en herrkamel som producerar gudomlig sperma. Genast har vi den största kameluppfödningen i världen och ALLA vänder sig till oss när de har planer på att skaffa en kamel. Herre min gud vad vi skulle tjäna kosing på dessa djur! FRU nu är det dags att planera för kamelspermaköp i Turkland!

Kommentarer
Postat av: Christel

Oooh, planering planering :D

2008-07-30 @ 22:02:06
URL: http://gulliiver.blogg.se/
Postat av: CYKA

Christel: JA! :)

2008-07-30 @ 22:11:57
URL: http://cyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0