om också du vill överleva

Då jag och Röven Runar ska ut och åka flygmaskin inom en snar framtid så ville jag se hur fint vårat färdmedel var. Det såg helt okej ut. Tills jag fick se en bild på exakt samma flyg, exakt samma flygbolag, som kraschat. Planet var förstört. Jag har aldrig varit flygrädd eller ens brytt mig om att det finns en liten chans till att man kan krascha, även om jag alltid undrat hur det skulle kännas, men nu blev jag lite osäker. På samma sida där jag hittade bilden fanns också en flera punkter lång beskrivning på hur man bäst överlever en flygkrasch. Och jag KOMMER att sitta och memorera detta dokument. Det kan jag lova. För fan att jag ska vara den första ut.

Kommentarer
Postat av: Röver Runar

Fru fru fru, det är en RISK att krascha ;)

2008-07-15 @ 20:23:47
Postat av: CYKA

Röven Runar: Hahahaha! Glömde :D

2008-07-15 @ 22:04:12
URL: http://cyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0