kanin och rosa fluff

Jag är sjuk igen. Jag brukar fan aldrig vara sjuk. Tror mitt immunförsvar börjar krascha totalt. Jaha. Det ska väl hända någon gång det också. HIV kanske? Så länge jag får leva några år till så är det kolugnt. Har lite viktiga affärer att uträtta. Lite deals att göra upp. Som du och Sven.

Actionkärringen var jättegullig igår och köpte en present till mig. Utan att jag ens sagt något! Bra pojke det. Och på måndag flyttar vi. Känns som att dagarna går i slowmotion, men det närmar sig. Ska bli så skönt att få riva tapeter, måla om och härja runt. För att inviga ugnen ska vi baka pepparkakor också. Så svenskt. Och så juligt.

Och Pungo kommer till stan!! Det är 7 månader sen jag sist träffade min vapendragare. Vi har mycket snusk och vidrigheter att ta igen. Och kanske en och annan hämndaktion också! Har så många nya idéer. Längtar... 

Kommentarer
Postat av: Pia

Önskar dig en riktigt God Jul !!

2008-12-23 @ 21:23:36
URL: http://piakallman.blogg.se/
Postat av: Stina

Kolla in filmen om stoppa barn misshandeln på min blogg. HEMSKT =( Mvh Stina

2009-05-13 @ 21:27:36
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0