sov så gott

Bebisen är död. Han blev så kall och ville inte äta. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag kom ihåg att mormor sagt att om han blev sämre så var det bara att avliva honom. Så jag tog en stor sax och skulle klippa halsen av honom. Jag vet, det låter hemskt. Men det går fort. Precis då jag satt saxen runt hans hals blev min kanin helt knäpp. Han stampade i marken och sprang runt. Han fattade nog att jag tänkte döda bebisen. Han kollade på mig som att jag var helt dum i huvudet. Sen sprang han och gömde sig. Han ville inte se... Det gick fort. Men mina händer skakade. De skakar fortfarande. Fan alltså. Det där gör jag aldrig om.

Kommentarer
Postat av: melinda

ush?

2008-08-07 @ 17:12:59
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: CYKA

melinda: Jo var hemskt men bättre det än att han skulle lida :(

2008-08-08 @ 00:10:35
URL: http://cyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0