...både godare och nyttigare. ketchup?

Nu ska det packas! Och det är så att jag alltid tar med mig för mycket grejer när jag åker någonstans. Fattar inte hur det kommer sig. Det är ju faktiskt rätt kul att packa, men sen när det kommer till den dagen då det är dags att åka hem och man måste packa ner skiten igen så är det alltid så svårt att stänga väskan och verkligen få plats med allt man packade ner från början. Även fast man inte har någonting mer i den?! Blir aldrig klok på det där... 

Sen det här med att städa hemmet innan man åker. Det är SÅ skönt att komma hem till ett välstädat hus efter en lång resa. Därför ska jag rengöra varenda vrå tills det att allt är kliniskt rent. Att få städa är nog det bästa som finns. Nej, inte det bästa. Det näst bästa.

SMEKMÅNAD 6 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0