6 av 20

Jag har både bra och dåliga nyheter. Vi börjar med de dåliga. Toarulle erbjöd sig att följa med till Turkland som min och min frus livvakt. Han sa (som alla andra människor i min närhet också sagt) att turkiska killar är lite väl närgångna. Det innebär därför att många turkar kommer att få stryk den tid vi är där, både av mig och min fru. MEN eftersom att Toarulle inte kan lämna sitt jobb, eller sina åkdon heller för den delen, så blir det inte så. Då till den goda nyheten. Kapten Slusk lever! Min fru fick detta meddelande av honom för bara några timmar sen;

Mina vänner, kompanjoner och krigare!

Sanningen kan vara svår att hantera, jag vet det. Men ni har inte hört av mig på länge för jag har inte riktigt varit säker på att ni kan hantera det rätt, men nu vet jag att ni är redo för den hårda sanningen.

Som ni märker är jag inte död. Men inte heller helt levande. Jag är i något stadie mellan levande och död. Jag kommer ta mig ur det, men jag vet inte riktigt hur ännu. Det är dock inte så farigt som det låter. Jag hoppas att ni håller stämningarna och håller koll på fasanera och polluxarna där borta medan jag är här! Jag vet att ni klarar det. Det är ett krig som utspelas här, mellan stolthet och jord. Vanlig planteringsjord. Som ni själva säkert redan förstått så har planteringsjorden mer krigare än oss, det finns ohyggliga mängder mask där, men våran stolthet kommer bryta ner dom, mentalt! En annan uppdatering kommer inom kort!


Kapten Slusk

SMEKMÅNAD 7 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0